سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

معادل سازی مدرک پرستاری د رکانادا

در ادامه مطلب مهاجرت شغلی پرستاران باید بدانید که ..

معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا

متقاضیان مهاجرت شغلی که دارای مدرک پرستاری هستند و مدرک خود را از دانشگاه های معتبر این کشور دریافت نکرده باشند باید برای اخذ ویزای کاری و مجوز کار پرستاری مدرک خود را معادل سازی کنند.

متقاضی باید برای دریافت اجاره ی کار در سازمان پرستاری کانادا عضو شود و در آزمون پرستاری CRNA شرکت نماید. این آزمون دارای 160 تا 170 سوال است و به زبان انگلیسی برگزار می شود و پاسخگویی به سوالات آن حدود 4 ساعت زمان می برد.

آزمون oet

مراحل معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا به شرح زیر می باشد:

1- ارزیابی و سنجش مدرک پرستاری در سازمان WES

2- ارزیابی مدرک پرستاری از سوی سازمان NNAS به صورت آنلاین

3- تشکیل پروفایل NNAS و بارگذاری مدارک پرستاری، تکمیل فرم ارزیابی و امضای فرم ها

4- متقاضی باید در این مرحله استانی را که قصد دارد معادل سازی مدرک خود را انجام دهد، انتخاب نماید.

5- NNAS اطلاعات و گزارش ارزیابی و معادل سازی مدرک پرستاری متقاضی را به سازمان استان مربوطه ارسال می کند.

6- اخذ نتیجه ی ارزیابی از طریق یکی از برنامه های مهاجرتی مانند اکسپرس انتری و غیره.

7- در آخرین مرحله متقاضی باید در آزمون CRNE شرکت کرده و پس از کسب نمره ی قابل قبول اجازه ی کار خود را به عنوان پرستار دریافت نماید.

* نکته: پرستاران برای مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان با هدف ارزیابی مهارت زبان انگلیسی برای مهاجرت باید در آزمون OET پرستاری شرکت کنند و برای اخذ مجوز کار باید موفق به کسب نمره حداقل 350 یا سطح B شوند.

مطمئن باش با مهاجرت شغلی داری قدم بزرگی برای آیندت بر می‌ داری، پس حتما قبل از اینکه هر اقدامی در این زمینه انجام بدی، با مشاوران با تجربه در خصوص مهاجرت مشورت کن، از این رو ما کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا را به شما معرفی می کنیم.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

معادل سازی مدرک پرستاری در انگلیس

پرستارانی که قصد مهاجرت شغلی به کشور انگلیس و قصد کار در حوزه‌ی پرستاری را در این کشور دارند همان طور که گفته شد باید مدرک پرستاری خود را که از کشور دیگری دریافت کرده‌اند معادل سازی نمایند و به تایید سازمان مربوطه برسانند تا بتوانند با تایید و معادل سازی مدرک پرستاری خود مجوز کار مرتبط با پرستاری را دریافت نمایند.

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

پرستاران باید ابتدا در شورای پرستاری و مامایی (NMC) ثبت نام کنند و دانش پرستاری متقاضی توسط این سازمان مورد ارزیابی قرار می گیرد و به این منظور پرستاران متقاضی باید در یک آزمون شرکت نمایند. در مرحله ی بعد معاینه بالینی ساختار هدفمند عملی (OSCE) انجام می شود و متقاضی برای شرکت در این آزمون باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشد. به این ترتیب پس از طی مراحل مختلف معادل سازی مدرک پرستاری و اخذ ویزای کاری و دارا بودن شرایط تعیین شده از سوی سازمان های مربوطه، پرستاران خارجی می توانند مجوز کار پرستاری را دریافت کنند و در این حوزه مشغول به کار شوند.

هر سوالی در مورد مهاجرت پزشکان از ایران داری، از کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا بپرس.

بیشتر بدانید: شرایط و مدارک لازم برای مهاجرت شغلی داروسازان به استرالیا

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی